sobota, 1 grudnia 2012

Liebster Award.

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Inflamarę. To bardzo miłe z Twojej strony kochana :)

1.Opisz w kilku słowach w jaki sposób stałaś się Directionerką. 
Przez X  factora, moja mama jest wielką fanką tego talent show, a najbardziej właśnie lubi brytyjskie edycje.

 2.Jakie zdanie o twojej miłości do 1D mają twoi przyjaciele?
Nie przeszkadza im to, mam tolerancyjnych przyjaciół.
3.Kim pragniesz zostać w przyszłości? :)

Huh chciałabym zwiedzać świat jak Martyna Wojciechowska, czyli być podróżnikiem/ dziennikarzem.
4.Masz chłopaka? Jeśli tak to co on sądzi o twoim zamiłowaniu? (patrz pkt.2)

Na chwilę obecną jestem singlem.
5.Wolałabyś: romantyczną kolację z Liamem czy piknik w parku z Niallem?


Nie wiem czy w ogóle gdziekolwiek bym z nimi wyszła. Nie znam ich osobowości, to co prezentują w TV, niekoniecznie musi być prawdziwe. Ale jeśli już musiałabym wybierać, to zdecydowałabym się na piknik w parku z Niall'em.
6.Wolałabyś: wejściówkę na koncert w Polsce czy rozmowę z chłopcami przez skype?

Rozmowę z chłopakami na skype, chciałabym ich poznać :)
7.Do której chodzisz klasy?

III gimnazjum
8.Uważasz,że chłopcy się zmienili,jeśli tak to dlaczego?

Nie wiem, nie znałam ich przed X factorem, teraz również ich nie znam. Więc nie mnie to oceniać.
9.Pamiętasz dobrze czasy x-factora?

Pamiętam, pamiętam :)
10.Marchewki czy twixy? ^^

Zdecydowanie twixy. Nie cierpię marchewek, a to wszystko przez babcię, która faszerowała mnie nimi, gdy byłam mała.
11.Wyobraź sobie,że masz TYLKO JEDNO ZDANIE,które możesz powiedzieć chłopcom do telefonu.Ale tylko jedno.Co byś im powiedziała?

Zawsze bądźcie sobą i nikogo nie udawajcie

 
 

5 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji ^^
    zapraszam na 8 rozdział, liczę na szczera opinię z Twojej strony :)
    http://scars-future.blogspot.com/

    + przepraszam za spam, ale nie ma zakładki :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli że będziesz pisać opowiadanie ;>? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 0 rozdział, zapraszam i licze na szczera opinie :)
    http://scars-future.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 10 rozdział, zapraszam :) http://scars-future.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń