niedziela, 18 listopada 2012

Nieistotne

Parararara I znów się pojawiam po długiej przerwie i znów ogłaszam, że nie pociągnę dalej. Eh.. Nigdy nie umiem dokończyć tego co zaczęłam. Wybaczcie, ale nie mam pomysłu na dalszą historię Zayn'a i Constantine. Po przeczytaniu kilkunastu świetnych blogów w tematyce One Direction, stwierdziłam  że ja w ogóle nie powinnam się za to zabierać, gdyż nie mam do tego talentu. Wszystko jest takie przesłodzone i sztuczne. Po za tym po tak długiej przerwie nawet nie wiem czy dałabym radę napisać chociażby jedno sensowne zdanie, nie mówiąc już o czytelnikach, których zapewne straciłam. Ale mówi się trudno. Może, kiedyś jeszcze powrócę i dokończę to co zaczęłam. Nie wiem. Czas pokaże. Na dzień dzisiejszy HISTORIA JEST ZAWIESZONA NA CZAS BLIŻEJ NIEOKREŚLONY.
To by było na tyle.
^.^

6 komentarzy:

  1. Co? To ja się zastanawiałam czy ja mam talent po przeczytaniu Twojego blooga! Piszesz wspaniale i historia wcale nie jest przesłodzona! Jest perfeckt!
    Nie miałam co do ciebie żadnych zastrzeżeń. Czasem jak czytam nie które bloogi to myślę, to zdanie do bani, po co ten wątek? OMG jakie nudy!
    U cb wszystko było świetne. Może uznasz że trochę się podlizuje ale ... to prawda.
    Szkoda że postanowiłaś go zawiesić. Mam nadzieje że kiedyś wrócisz do pisania. Ja będę na cb czekać. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A nasze uczucia to się już nie liczą. No jaasne. :( tak czy siak, czekam.
    +masz przesrane, tylko wejdź na gg

    OdpowiedzUsuń
  3. LOL Nie koncz. ; ( Ten blog to jeden z lepszych ktore czytam. : ) A historia na prwade ciekawa i nieoklepana. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no ! Nie kończ tego opowiadania! To było jedno z moich ulubionych,a uwież mi rzadko się teraz zdarzają fajne opowiadania z oryginalną historią. Więc proszę cię przemyśl to jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. no masz,a ja cię chciałam nominować do liebster award...ale w sumie,zrobię to,małpo,będziesz musiała odpowiedzieć na 11 pytań chociażby za karę,że znowu nie chcesz nam pokazywać swoich cudownych rozdziałów! :D kochana...nie wiesz jaką przykrość mi stwarzasz.najbardziej ubolewam nad twoim pierwszym opowiadaniem,które najbardziej mi się podobało dotychczas,choć wszystkie są na świetnym poziomie.ale cóż,zmuszać cię nie będę bo sama wiem jak to jest ;] jedyną moją prośbą jest to,żebyś czasem nie odcinała się od bloggera,a jeśli już to daj mi znać na gg: 19114264 bo nie chcę żeby nam się kontakt urwał ;p powodzenia,xxx.
    ps.to 'małpo' oczywiście nie było w obraźliwym kontekście xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciao! Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Award! Więcej informacji na moim blogu,zapraszam :) xxx
    www.steal-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń